Panevėžio socialinių paslaugų centre aptarta paslaugų kokybė

2019-09-19 Panevėžio socialinių paslaugų centre vyko skyrių teikiamų paslaugų atitikties ir kokybės vertinimo aptarimas. Susitikime dalyvavo Panevėžio miesto savivaldybės administracijos atstovai.
Sprendžiant šeimos gerovės skyriaus komunikacijos klausimą buvo pasiūlyta naudoti elektronines priemones ir klientų bylas perkelti į skaitmeninę erdvę. Aptariant integralios pagalbos namuose ir asmens higienos ir priežiūros paslaugų teikimo atitikties ir kokybės vertinimo rezultatus, pasiūlyta tęsti integralios pagalbos namuose paslaugų teikimą Panevėžio miesto gyventojams, socialinės globos paslaugų trukmę ilginant iki 8 val. per parą ir iki 7 kartų per savaitę asmens namuose. Buvo pasiūlyta pagalbai namuose klientams už paslaugas atsiskaityti internetu arba nuvykus į prekybos centrą/paštą, siekiant supaprastinti paslaugų apmokėjimą.
Taip pat buvo aptarti aktualūs socialiniai klausimai, bendradarbiavimo su kitomis įstaigomis ir Centro plėtros galimybės bei praktikoje iškylantys klausimai.