Turbo Remonto Komplektas atstatyti Rinkiniai CT15B 17201-46040 176040 TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ 1JZ-GTE VVTI Turbo Remonto Komplektas atstatyti Rinkiniai CT15B 17201-46040 176040 TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ 1JZ-GTE VVTI

Turbo Remonto Komplektas atstatyti Rinkiniai CT15B 17201-46040 176040 TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ 1JZ-GTE VVTI

€24.79 €17.86
Yra sandėlyje
w122530

Žymos: k20 turbo, švaraus oro įsiurbimo sistema, ct15b, jzx100 chaser led, karoq usb, jzx100, toyota chaser, 1jzgte, jzx100 ženklas 2, jzx100 chaser.

  • Elemento Aukštis: 10inch
    Punktas: CT15B Turbinų, Turbokompresorių Turbo Remonto Komplektas atstatyti Rinkiniai
    Kilmės: KN(Kilmės)
    Modelis, Metai: 1990-
    Kompresorius ratų dydis: Kompresoriaus rato dydis inducer=45.9 exducer=65
    Turbina Ratų Dydis: Turbinos rato dydis inducer=59.8 exducer=48
    Elemento Plotis: 10inch
    Numeris: 17201-46040 17201 46040
    Medžiagos Tipas: 17201-46040 17201 46040
    Specialios Funkcijos: 1JZ-GTE 1JZGTE 1JZ GTE VVT VVTI
    Elemento Ilgio: 10inch
    Automobilių Gamintojo: "TOYOTA"
    Paskirties Transporto priemonės: Kompresoriaus rato dydis inducer=45.9 exducer=65
    Modelio Pavadinimas: 17201-46040 TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr JZX100 1JZ-GTE 1JZ
    Prekės Pavadinimas: ECEPTECH
    Prekės Svoris: 0.4kg
    Išorės Bandymų, Sertifikavimo: ISO9001
    Dažnius Naudojančias Diapazonas: TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ
    Transporto priemonių taikymo: TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ
    Elemento Tipas: Oro Įleidimo Angų
    Taikymo Variklis: 1JZ-GTE 1JZGTE 1JZ GTE VVT VVTI

    Produkto Aprašymas Turbo remonto rinkiniai rebuild kit 100% Nauji aukštos kokybės CT15B 17201-46040 17201 46040 Turbo Turbina ir Turbokompresorius TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ 1JZ-GTE 1JZGTE VVTI Turbo modelis: CT15B Dalis NR.: 17201-46040 17201 46040 OEM NR.: 1720146040 Taikymo automobilis: TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ 1JZ-GTE 1JZGTE VVTI Taikymo variklis: 1JZ 1JZ-GTE 1JZGTE VVTI Kompresoriaus rato dydis inducer=45.9 exducer=65 Turbinos rato dydis inducer=59.8 exducer=48 Apie Turbo Nesėkmė: 6 dažniausiai gedimai yra: 1. Naftos bado 2. Naftos taršos 3. Smūgio 4. Blokuojamas Variklio alsuoklio 5. Greičio viršijimo veleno ir ratų 6. Karšto uždaryti Paplitusių priežasčių turbokompresoriaus gedimo: 1. Netinkamo Tepimo / Trūksta priežiūra 2. Užsienio objektas žalą greičio viršijimo 3. Pernelyg daug alyvos slėgio 4. Didelės ridos variklis, 5. Varikliui Trūksta Galios tokios situacijos rodo, turbo gedimas: 1. Juoda Išmetamųjų Dūmų 2. Pernelyg Variklio Alyvos Sąnaudos3. Mėlyna Išmetamųjų Dūmų 4. Turbo Triukšmingoje 5. Cikliniai garso iš turbo 6. Alyvos Nutekėjimas iš kompresoriaus antspaudas 7. Naftos Nuotėkis iš turbinos antspaudas Mūsų produktas nebūtų ateiti su instrukcija, montavimo, labai siūlau jums rasti profesionalus mechanikas, siekiant padėti jums įdiegti jį, čia yra keletas kontrolinis sąrašas prieš montavimas. 1. Pakeisti naftos tiekimo linijos ir jungiamosios detalės.Šios linijos dažnai tampa prijungtas su skyla aliejus, kuris riboja alyvos srautas ir kanalizacija. 2. Negalima naudoti silikono ar siūlai juosta 3. Įsitikinkite, kad visi angos turbo yra atviros, o ne prijungti arba apribota off. 4. Išjungus kuro arba išjungti uždegimo ir alkūninius variklio ne trumpiau kaip 15 sekundžių arba tol, kol alyvos slėgis pakeltas 5. Leisti varikliui veikti greitai nenaudojamas (iki 1000 APS / min) 3 - 5 minutes, kad sėdynė turbo ruoniai 6. Visada leiskite varikliui veikti tuščiąja eiga 3 -5 minutės, kol išsijungs, kitaip turbo toliau suktis be tepimo ir slėgio 7.Keičiant alyvą, įsitikinkite, kad premjero alyvos filtras

  • Atsiliepimai (0)

    Parašyti atsiliepimą

Panašūs produktai