Savivaldybė gerina gyventojų aptarnavimo kokybę

Panevėžio miesto ir rajono savivaldybės įgyvendina paslaugų bei gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo projektą. Keliamos klientų aptarnavimo specialistų kompetencijos, siekiama trumpinti paslaugų teikimo procesą, vienu metu jų suteikti daugiau. Į projekto veiklas įtraukta ir dar viena įstaiga – Socialinių paslaugų centras (SPC).

„Norime, kad žmonės būtų patenkinti Savivaldybės ir SPC paslaugomis. Todėl siekiame trumpinti jų suteikimo procesą ir klientų aptarnavimo laiką, diegti inovatyvias priemones ir technologijas, didinti iškart suteikiamų paslaugų skaičių“, – sako projekto vadovė A. Puodžiūnienė.

Įgyvendinant projektą atliktas paslaugų ir aptarnavimo procesų, procedūrų kokybės tyrimas. Parengtas veiksmų planas kokybei gerinti, patvirtintas klientų aptarnavimo standartas, vyko darbuotojų mokymai. Vienas projekto dalių – Kristaus Karaliaus katedros, Šilaičių, Pašilių ir senųjų kapinių laidojimų duomenų skaitmenizavimas – taip pat užbaigta, informacija skelbiama www.cemety.lt .

Numatyta, kad spartės net 26 paslaugų teikimas, tarp jų – komunalinių išlaidų kompensacijų, socialinės pašalpos ir globos, integralios pagalbos namie paslaugų skyrimas, būsto pritaikymas neįgaliesiems ir kt. Tobulės gyventojų priėmimo Savivaldybėje sistema.

Bendra projekto vertė – 331,2 tūkst. Eur. Iš jų 281,5 tūkst. Eur – ES lėšos, 49,7 tūkst. Eur – Savivaldybės biudžeto.

Šiuo metu Savivaldybė fiziniams ir juridiniams asmenims teikia daugiau kaip 130 administracinių paslaugų.

Parengta pagal www.panevezys.lt puslapyje pateiktą informaciją (https://www.panevezys.lt/lt/naujienos/savivaldybe-gerina-gyventoju-7hgf.html)