Konkursas direktoriaus pavaduotojo pareigoms užimti – skelbimo galiojimas pasibaigė

Kvalifikaciniai reikalavimai:

1. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities socialinio darbo krypties išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis ir magistro laipsniai). Magistro tos pačios krypties laipsnis – laikomas pranašumu.
2. Turėti ne mažiau nei 1 metus administracinio darbo patirties, pranašumas- socialinėje srityje.
3. Žinoti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, miesto Tarybos sprendimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pareigybės funkcijų vykdymą (Atvejo vadybos tvarkos aprašas, Socialinių paslaugų įstatymas, Darbo kodeksas, Vaiko teisių apsaugos pagrindų įsakymas, bendro darbo su šeima tvarkos aprašas, Biudžetinių įstaigų įstatymas, Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas, Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių ar auklėjamojo poveikio priemonės įgyvendinimo Panevėžio miesto savivaldybėje organizavimo, koordinavimo ir kontrolės tvarkos aprašas).
4. Turėti kompiuterinio raštingumo (MS Office), naudojimosi moderniomis ryšių ir informacijos rengimo, saugojimo, paieškos, perdavimo priemonėmis įgūdžių.
5. Turėti patirties dirbant su informacinėmis sistemomis (SPIS ir /ar DVS).
5. Gerai žinoti ir gebėti taikyti Dokumentų rengimo taisykles bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles.
6. Žinoti socialinio darbo veiklos ypatumus, etikos standartus, reikalavimus profesiniam tobulėjimui bei taikyti praktikoje.
7. Suprasti ir gebėti taikyti tarpinstitucinio bendradarbiavimo teisinius pagrindus.
8. Turėti konfliktų valdymo, efektyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo, sprendimų priėmimo, planavimo ir veiklos organizavimo žinių, gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, rinktis darbo metodus, vertinti pavaldžių darbuotojų darbą.

9 Mokėti bent vieną iš ES darbo kalbų ne žemesniu kaip B2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą).

10. Turėti bent vieną iš nurodytų pranašumų.


Asmenys, pageidaujantys dalyvauti atrankoje (toliau-pretendentai), privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Asmens dokumento kopija.
2. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija.
3. Gyvenimo aprašymas (CV).
4. Užpildytą pretendento anketa.
5. Motyvacinis laiškas.
6. Vadovaujamo darbo patirtį patvirtinančio dokumento kopija.
7. Viešųjų ir privačių interesų deklaracija
8. Veiklos programa/strateginės veiklos gairės

Norintieji dalyvauti atrankoje dokumentus privalo pateikti per Valstybės tarnybos valdymo sistemą (per VATIS Prašymų teikimo modulį) https:// www.testavimas.vtd.lt

Dokumentai teikiami 14 kalendorinių dienų nuo skelbimo paskelbimo Valstybės tarnybos departamento svetainėje dienos iki 2018 m. rugsėjo 20 d.

Pretendentų atrankos būdas – testas raštu ir žodžiu (pokalbis).

Apie konkursą galima pasiteirauti tel.: (8 45) 465 493, 8 604 19683, el. p. centras@panspc.lt.